wtorek, 6 września 2016

Lekki, niedzielny, nudziakowy makijaż

Hejka ;)
Dzisiaj postanowiłam Wam pokazać efekt mojej niedzielnej nudy. Tak, wiem, że temu makijażowi daleko do perfekcji, jednak postanowiłam, że Wam go pokażę. Może chociaż dowiem się co robię źle i co powinnam poprawić, także czekam na Wasze refleksje i rady ;)


 A oto czego użyłam :

Revlon colorstay 180 sand beige

Catrice Liquid Camuflage 029 Light Beige

Wibo Fixing Powder

Wibo 3 steps to perfect face

Pierre Rene Eyebrowset

Makeup Revolution Redemption Palette iconic 2
(użyłam zaznaczonych cieni, po lewej na całą powiekę, po lewej od wewnętrznego kącika do środka aby rozjaśnić nieco powiekę) 

Wibo Deep Black Eyeliner

My secret Satin touch kohl


Eveline SOS Lash Booster
Maybelline The Colossal Volume Express Cat Eyes

Próbka Avon In Bloom
 To tyle ;) Czekam na Wasze sugestie dotyczące mojego makijażu oraz pomysły na to, co chciałybyście zobaczyć na moim blogu :)
Buźka! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz