środa, 10 sierpnia 2016

Haul kosmetyczny- Cocolita i Allegro

Witajcie ;)
Dzisiaj przyszły do mnie dwie paczuszki. Ostatnio zamówiłam kilka rzeczy z Allegro i sklepu Cocolita.pl i aż wstyd się przyznać ale były to moje pierwsze kosmetyczne zakupy zrobione przez internet ;D Ale na pewno nie ostatnie ;)



 Oczywiście nie przeszłam obojętnie obok kosmetyków Bani Agafii. Skusił mnie balsam do włosów- aktywator wzrostu oraz szampon odżywiający, włosy normalne/tłuste. Jednak skład szamponu trochę mnie zaskoczył i to wcale nie pozytywnie, ponieważ już na drugim miejscu w składzie ma SLS ;/ Ale nie jestem jakąś maniaczką i na pewno będę go używała, a nawet jeśli mi się nie sprawdzi to na pewno chętnie przygarnie go moja siostra.



 Musiałam też zamówić coś z Golden Rose, gdyż w moich okolicach nie można tego dostać, a byłam bardzo ciekawa tych rozsławionych szmineczek ;) Więc skusiłam się na szminkę, pomadkę w kredce i uroczą kosmetyczkę ;) I tak na pomadkę w kredce wybrałam sobie Golden Rose Matte Crayon Lipstick 13, a szminka to Golden Rose Velvet Matte 02. Ojj jak ja uwielbiam takie kolorki <3
Kosmetyczka to totalny spontan, właściwie to nie potrzebowałam ale nie mogłam jej się oprzeć, jest urocza, tylko trochę malutka ale do torebki idealna ;)

Golden Rose Matte Crayon Lipstick 13

Golden Rose Velvet Matte 02



 Jako, że jestem w trakcie poszukiwać idealnego podkładu, zamówiłam także tester podkładu Rimmel Wake me up i wybrałam odcień 100 Ivory.





 Będąc w trakcie hybrydowego szaleństwa zamówiłam również radełko do skórek, a z Allegro Bazę i Top 2w1, w gratisie dostałam również trzy patyczki, dwie folie do zdejmowania hybrydy i kilka wacików bezpyłowych, a za wszystko dałam tylko 29 złotych, mając przy tym darmową przesyłkę.




Podsumowując, jestem mega zadowolona z obydwu zamówień. Oba przyszły do mnie bardzo szybko, dobrze zapakowane i w idealnym stanie. Oby więcej takich! ;D



Chętnie poczytam Wasze opinie na temat tych rzeczy lub innych godnych przetestowania produktów  ;)
Pozdrawiam, Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz