wtorek, 27 grudnia 2016

Żyj pełnią życia!

Zainteresował Cię tytuł? Więc z pewnością zainteresuje Cię temat kampanii firmy o.b. Żyj pełnią życia :)


Zostałam ambasadorką tej marki i w związku z tym piszę ten post z misją rozwiania wątpliwości wielu dziewczyn, które wahają się, mają wątpliwości czy zastanawiają się czy powinny używać tamponów... (oczywiście, że tak!). Sama do niedawna też byłam w tej grupie, dlatego rozumiem wszelkie obawy ale właśnie dlatego powstała ta kampania aby skończyć z tematem tabu i zacząć mówić otwarcie o tym co nas dotyczy :)
Zacznijmy może od tego, że tamponów mogą używać wszystkie kobiety i to naprawdę bez zbędnych wątpliwości. To jaki rodzaj tamponu wybierzecie zależy od krwawienia. Możecie je używać od pierwszego dnia okresu. To naprawdę super opcja, gdy miałaś plany na weekend ale zapomniałaś wziąć pod uwagę, że wypada Ci wtedy okres, a wydałaś oszczędności na super kieckę i boisz się, że się zabrudzi, nie ma takiej opcji! Tampony o.b. są niezawodne i w 100% chronią przed przeciekaniem. Używanie ich jest super komfortowe, możesz zapomnieć o tym co zachodzi w Twoim ciele i spokojnie korzystać z życia, a przecież mamy je tylko jedno, więc dlaczego taka błahostka jak okres miałaby nam niszczyć plany? :)
Mam nadzieję, że rozwiałam Wasze wątpliwości w tym temacie, jeśli macie pytania- piszcie śmiało :)

Żyjmy pełnią życia! ;)

1 komentarz:

  1. Osobiście nie umiem przekonać się do tamponów, ale kiedyś robiłam próby przekonania się, właśnie z marką ob. Są niezawodne. :)

    OdpowiedzUsuń